Care religie este adevarata?

     "Să nu căutaţi la faţa oamenilor în judecăţile voastre; să ascultaţi pe cel mic ca şi pe cel mare; să nu vă temeţi de nimeni, căci Dumnezeu e Cel care face dreptate. Şi când veţi găsi o pricină prea grea, s-o aduceţi înaintea mea, ca s-o aud." (Deuteronomul 1:17)
Miracole, lemn si piatra…, sticla si cadavre…, turnuri si palate…, toate de la oameni pentru oameni !!! O invatatura iti spune ce inseamna lemnul sau piatra – alta invatatura iti spune unde este realitatea !!! Oare? Dar tu omule, in toata simplitatea ta stii prea bine ca Dumnezeu nu este lemn sau piatra, Dumnezeu nu este sticla si cadavre, turnuri si palate… Citeste cartea neadevarata pentru a putea descoperi cartea adevarata… Priveste la omul care se crede atat de aproape de Dumnezeu, caci el este cu mult mai departe decat esti tu fata de Dumnezeu… El este pierdut de adevar tocmai datorita nebuloasei plina de invataturi… Umbli mereu din casa-n casa, din institutie in institutie parca-i fi o pasare ce umbla din ram in ram, crezand ca-l vei descoperi pe Dumnezeu-l cel adevarat. Poti sa crezi, poti sa fi sigur ca religia in care te-ai nascut, ca religia de care apartii, este ea cea adevarata, ca aceasta religie iti arata calea spre RAI, spre Dumnezeu, ci nu este calea spre pierzanie, spre IAD? Cum poti sorta printre atatea zeitati ce poarta acelasi nume de Dumnezeu, privind cand la unii cand la altii care-ti spun mereu: asta-i adevarul, asta-i Dumnezeu-l meu adevarat? Si-n ochii tai umani, simpli si plini de intrebari iti lungesti privirea cand la o religie cand la alta. O religie iti ofera icoane, traditii si mii de sarbatori, sfinti si moaste, invataturi alese, pe cand alta se mandreste ca urmeaza numai Biblia si tot ce spune Domnul; dar ochii tai omule, sunt facuti sa inteleaga ca nici una nici cealalta nu-ti arata calea adevarata…
Pentru a intelege cine este Dumnezeu si cum putem sa ajungem pana la El, nu o institutie iti arata drumul spre cer…Nu geamul pe care-l pupati, nu mana la care va inchinati si o sarutati si nici banii pe care-i dati la fiecare institutie religioasa pe care o promovati, nu va aduce mai aproape de Dumnezeu. Nu va mai dati banii ce-i castigati prin sudoarea fruntii voastre celor care prin simple vorbe se imbogatesc de pe urma voastra. Ganditi-va ca nu sunteti la piata si totusi religiile au devenit o piata de desfacere. Cand te nasti, ai tai platesc, cand te casatoresti platesti, la inmoramantare platesti, la fiecare aparitie a ta in biserica de la lumanari, icoane, carti, chiar si pe nimic, platesti. Oare o institutie religioasa strange oamenii la biserica pentru a le vinde vorbe goale pe bani sau pentru a-i deschide drumul (care este gratis) spre Dumnezeu?
In Evanghelia dupa Matei 21:28-31 Isus spune urmatoarea pilda:
Ce credeţi? Un om avea doi feciori; şi s-a dus la cel dintâi şi i-a zis: „Fiule, du-te astăzi de lucrează în via mea!”
„Nu vreau”, i-a răspuns el. În urmă, i-a părut rău şi s-a dus.
S-a dus şi la celălalt şi i-a spus tot aşa. Şi fiul acesta a răspuns: „Mă duc, doamne!” Şi nu s-a dus.
Care din amândoi a făcut voia tatălui său?” „Cel dintâi”, au răspuns ei. Şi Isus le-a zis: „Adevărat vă spun că vameşii şi curvele merg înaintea voastră în Împărăţia lui Dumnezeu.
Pana si Isus a fost intr-o cearta continua cu preotii din acele vremuri care cautau numai sa traiasca ei bine si sa manipuleze bietii oameni din acele vremuri, si tot preotii l-au rastignit in cele din urma daca ne gandim mai bine…
Tot in Evanghelia dupa Matei 21:12-13 gasim:
Isus a intrat în Templul lui Dumnezeu. A dat afară pe toţi cei ce vindeau şi cumpărau în Templu, a răsturnat mesele schimbătorilor de bani şi scaunele celor ce vindeau porumbei şi le-a zis: „Este scris: „Casa Mea se va chema o casă de rugăciune.” Dar voi aţi făcut din ea o peşteră de tâlhari.” Acum va intreb pe dumneavoastra: S-a schimbat ceva din vremea aceea pana azi? Oare in bisericile de la toate religiile crestine din zilele noastre, nu se face vanzare? Multi vor critica, multi care urmaresc acest lucru vor aduce reprosuri spre a-si apara interesul si nimeni, in oricare dintre biserici de la toate confesiunile, nu vorbesc despre asa ceva la slujbe, iar daca vorbesc, pun vorbele lui Isus intr-o alta lumina, intr-o alta interpretare favorabila lor bineanteles… Nu cautati pe Dumnezeu acolo unde nu este, caci acolo este numai pierzanie si umblatura dupa nimic. Uitati-va la preoti cat de impopotonati sunt, uitati-va la pastori ce costume au, ce masini au, ce case au, cata avere au supt de pe simplii oameni ca voi, iar apoi aruncati o privire la Isus, fiul lui Dumnezeu si vedeti cat de bine era El imbracat, cata avere a strans El in viata lui pe Pamant… Va spun ca oamenii lui Dumnezeu nu sunt ca si acestia care vin cu vorbe dulci la voi si va golesc buzunarele; oamenii lui Dumnezeu sunt aceia care nu au ce manca, nu au unde dormi si nu au cu ce se imbraca, acolo cautati-l pe Dumnezeu, ci nu in biserici construite ca niste palate, care mai de care mai faloase si mai atractive, caci acolo nu veti gasi decat “o pestera de talhari.”
In Evanghelia dupa Matei (6:19-34) Isus le spune oamenilor care-l cauta pe Dumnezeu urmatoarele:
Nu vă strângeţi comori pe pământ, unde le mănâncă moliile şi rugina şi unde le sapă şi le fură hoţii;
ci strângeţi-vă comori în cer, unde nu le mănâncă moliile şi rugina şi unde hoţii nu le sapă, nici nu le fură.
Pentru că unde este comoara voastră, acolo va fi şi inima voastră.
Ochiul este lumina trupului. Dacă ochiul tău este sănătos, tot trupul tău va fi plin de lumină;
dar dacă ochiul tău este rău, tot trupul tău va fi plin de întuneric. Aşa că, dacă lumina care este în tine este întuneric, cât de mare trebuie să fie întunericul acesta!
Nimeni nu poate sluji la doi stăpâni. Căci sau va urî pe unul şi va iubi pe celălalt; sau va ţine la unul şi va nesocoti pe celălalt; nu puteţi sluji lui Dumnezeu şi lui Mamona.
De aceea vă spun: nu vă îngrijoraţi de viaţa voastră, gândindu-vă ce veţi mânca sau ce veţi bea; nici de trupul vostru, gândindu-vă cu ce vă veţi îmbrăca. Oare nu este viaţa mai mult decât hrana, şi trupul mai mult decât îmbrăcămintea?
Uitaţi-vă la păsările cerului: ele nici nu seamănă, nici nu seceră şi nici nu strâng nimic în grânare; şi totuşi Tatăl vostru cel ceresc le hrăneşte. Oare nu sunteţi voi cu mult mai de preţ decât ele?
Şi apoi, cine dintre voi, chiar îngrijorându-se, poate să adauge măcar un cot la înălţimea lui?
Şi de ce vă îngrijoraţi de îmbrăcăminte?
(Videoclipuri cu Coruptia la biserica - asta este doar ce s-a putut filma, dar ganditi-va cate astfel de lucruri se mai intampla pe ascuns)
Uitaţi-vă cu băgare de seamă cum cresc crinii de pe câmp: ei nici nu torc, nici nu ţes;
totuşi vă spun că nici chiar Solomon, în toată slava lui, nu s-a îmbrăcat ca unul din ei.
Aşa că, dacă astfel îmbracă Dumnezeu iarba de pe câmp, care astăzi este, dar mâine va fi aruncată în cuptor, nu vă va îmbrăca El cu mult mai mult pe voi, puţin credincioşilor?
Nu vă îngrijoraţi, dar, zicând: „Ce vom mânca?” sau: „Ce vom bea?” sau: „Cu ce ne vom îmbrăca?”
Fiindcă toate aceste lucruri Neamurile le caută. Tatăl vostru cel ceresc ştie că aveţi trebuinţă de ele.
Căutaţi mai întâi Împărăţia lui Dumnezeu şi neprihănirea Lui, şi toate aceste lucruri vi se vor da pe deasupra.
Nu vă îngrijoraţi, dar, de ziua de mâine; căci ziua de mâine se va îngrijora de ea însăşi. Ajunge zilei necazul ei.
Nimeni nu-ti va spune asa ceva la nici o biserica, dar omule fi cu bagare de seama sa nu te pierzi pe tine. Adevarata religie pe care o cauti este chiar langa tine omule, chiar in casa ta, chiar in inima ta… Citeste Biblia caci acolo vei descoperi pe Dumnezeu (citeste-o asa cum este ea: refacuta, modificata, etc.), ea iti mai ofera o cale mult mai aproape de Dumnezeu, decat insusi prezenta ta la o oarecare biserica. Rugaciunea catre Dumnezeu nu tine de o institutie sau o cladire, deschide-ti inima in orice clipa si-n orice timp spre Dumnezeu. Sa nu crezi ca Dumnezeu se uita la tine doar daca esti bine imbracat sau daca esti bogat. El nu este interesat de ceea ce esti tu in exterior, ci de ceea ce esti in interior. Faptele tale sunt mai de pret decat tot aurul din lume, iar bunatatea ta omule, se masoara cu mult mai mult decat orice nestemat de pe acest Pamant, restul este doar praf in ochi: conceptii, traditii, legi care mai de care, influente si dominare, rastalmaciri si adaugiri, manipulare si creare – toate sunt de fapt un drum spre moarte. Nimic nu te apropie de Dumnezeu decat dragostea de semeni si dragostea fata de El.

Pana si Mihai Eminescu, scarbit de ceea ce vedea a scris in poezia lui - Imparat si proletar:

Pe bănci de lemn, în scunda tavernă mohorâtă,

Unde pătrunde ziua printre ferești murdare,
Pe lângă mese lunge, stătea posomorâtă,
Cu fețe-ntunecoase, o ceată pribegită,
Copii săraci și sceptici ai plebei proletare.

Ah! - zise unul - spuneți că-i omul o lumină

Pe lumea asta plină de-amaruri și de chin?
Nici o scânteie-ntr-însul nu-i candidă și plină,
Murdară este raza-i ca globul cel de tină,
Asupra cărui dânsul domnește pe deplin.

Spuneți-mi ce-i dreptatea? - Ce-i tari se îngrădiră
Cu-averea și mărirea în cercul lor de legi;
Prin bunuri ce furară, în veci vezi cum conspiră
Contra celor ce dânșii la lucru-i osândiră
Și le subjugă munca vieții lor întregi.

Unii plini de plăcere petrec a lor viață,
Trec zilele voioase și orele surâd.
În cupe vin de ambră - iarna grădini, verdeață,
Vara petreceri, Alpii cu frunțile de gheață -
Ei fac din noapte ziuă ș-a zilei ochi închid.

Virtutea pentru dânșii - ea nu există. Însă
V-o predică, căci trebuie să fie brațe tari,
A statelor greoaie cară trebuie-mpinse
Și trebuiesc luptate războaiele aprinse,
Căci voi murind în sânge, ei pot să fie mari.

Și flotele puternice ș-armatele făloase,
Coroanele ce regii le pun pe fruntea lor,
Ș-acele milioane, ce în grămezi luxoase
Sunt strânse la bogatul, pe cel sărac apasă,
Și-s supte din sudoarea prostitului popor.

Religia - o frază de dânsii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug,
Căci de-ar lipsi din inimi speranta de răsplată,
După ce-amar muncirăți mizeri viața toată,
Ați mai purta osânda ca vita de la plug?

Cu umbre, care nu sunt, v-a-ntunecat vederea
Și v-a făcut să credeți că veți fi răsplătiți...
Nu! moartea cu viața a stins toată plăcerea -
Cel ce în astă lume a dus numai durerea
Nimic n-are dincolo, căci morți sunt cei muriți.

Minciuni și fraze-i totul ce statele susține,
Nu-i ordinea firească ce ei a fi susțin;
Averea să le aperi, mărirea ș-a lor bine,
Ei brațul tău înarmă ca să lovești în tine,
Și pe voi contra voastră la luptă ei vă mân.

De ce să fiți voi sclavii milioanelor nefaste,
Voi, ce din munca voastră abia puteți trăi?
De ce boala și moartea să fie partea voastră,
Când ei în bogăția cea splendidă și vastă
Petrec ca și în ceruri, n-au timp nici de-a muri?

De ce uitați că-n voi e și număr și putere?
Când vreți, puteți prea lesne pământul să-mpărțiți.
Nu le mai faceți ziduri unde să-nchid-avere,
Pe voi unde să-nchidă, când împinși de durere
Veți crede c-aveți dreptul și voi ca să trăiți.

Ei îngrădiți de lege, plăcerilor se lasă,
Și sucul cel mai dulce pământului i-l sug;
Ei cheamă-n voluptatea orgiei zgomotoase
De instrumente oarbe a voastre fiici frumoase:
Frumsețile-ne tineri bătrânii lor distrug.

Și de-ntrebați atuncea, vouă ce vă rămâne?
Munca, din care dânșii se-mbată în plăceri,
Robia viața toată, lacrimi pe-o neagră pâne,
Copilelor pătate mizeria-n rușine...
Ei tot și voi nimica; ei cerul, voi dureri!

De lege n-au nevoie - virtutea e ușoară
Când ai ce-ți trebuiește... Iar legi sunt pentru voi,
Vouă vă pune lege, pedepse vă măsoară
Când mâna v-o întindeți la bunuri zâmbitoare,
Căci nu-i iertat nici brațul teribilei nevoi.

Zdrobiți orânduiala cea crudă și nedreaptă,
Ce lumea o împarte în mizeri și bogați!
Atunci când după moarte răsplată nu v-așteaptă,
Faceți ca-n astă lume să aibă parte dreaptă,
Egală fiecare, și să trăim ca frați!

41 de comentarii:

  1. Petre constientul08:10

    Singura arma de a manipula cu adevarat rasa umana este religia. V-ati intrebat vreodata de ce oamenii de la putere, de la conducerea unui popor, al unui stat nu merg la biserica, nu se implica cu adevarat, nu formal, ci real, in mantuirea lor? Normal, ei stiu, ca doar ei au inventat religia si asa va inchide ciocul la toti si voi in necazuri va zbateti sa duceti o viata mai buna, in timp ce religia va spune sa va supuneti lor - pai nu are dreptate Mihai Eminescu care a studiat intens acest lucru si a realizat ce este religia? La fel a facut si Albert Eistein, care a spus destul de clar:"Cuvântul «Dumnezeu», scrie el, nu este nimic altceva pentru mine decât expresia şi produsul slăbiciunii umane, Biblia este o colecţie de legende onorabile, dar primitive, care sunt, în orice caz, destul de copilăreşti". "Niciun fel de interpretare, indiferent cât de subtilă, nu-mi poate schimba opinia", adaugă Einstein în scrisoarea sa, scoasă la licitaţie zilele trecute la Londra. Si pentru a fi mai concret ( ca si cu Einstein, crestini au incercat sa-l aduca de partea lor spunand ca este credincios), va pun si linkurile mai jos sa vedeti mai clar ce a spun el cu adevarat:
    http://www.realitatea.net/albert-einstein-era-un-ateu-convins-si-considera-religiile-primitive_280887.html


    http://www.descopera.ro/dnews/2633561-einstein-dumnezeu-este-expresia-si-produsul-slabiciunii-umane

    Credeti ca oamenii astia care au facut atatea si aveau coeficientul de inteligenta peste normal si care au fost obsedati de carte si stiinta nu au dreptate?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim01:41

      "Prietene", Eminescu a fost POET, Albert Einstein a fost FIZICIAN. Nici unul dintre ei n-a fost TEOLOG. Oamenii gresesc atunci cand se baga acolo unde nu sunt calificati. Poetul sa-si vada de poeziile lui, fizicianul de fizica lui si sa lase comentariile despre Biblie si teologie, ca sunt domenii diferite.

      Ștergere
    2. Anonim06:04

      Nu stiam ca trebuie sa ai calificare sa crezi in Dumnezeu! La cate au vazut oamenii astia de stiinta este si normal sa se exprime intr-un asemenea mod, mai ales ca de mii de ani nu se poate dovedi nici o implicare a vreunei divinitati in viata si ajutorarea oamenilor. Ce fac oameni ii bun facut...si atat...

      Ștergere
    3. Anonim16:13

      Si nici eu nu stiam ca ai o gandire asa de superficiala. "Prietene", adevarul se cunoste doar prin revelatie divina. In fata adevarului intelectul e neputincios, deoarece acesta nu poate decat sa primeasca adevarul, nu insa sa-l caute si sa-l determine. Mai pune mana pe carte si mai documenteaza-te. Citeste si apoi comenteaza.

      Ștergere
  2. Constantin10:50

    Mai am si eu cateva intrebari: De ce, cei mai multi istorici din lumea asta sunt atei si doar cativa dintre ei sunt credinciosi? Nu credeti ca printr-un studiu aprofundat al evolutiei umanitatii (exemplu prin istorie) care nu tine seama de nici o latura a religiei fie ea ateista sau credincioasa, oamenii acestia au inteles raspunsul la marea intrebare "Exista Dumnezeu?"

    RăspundeţiȘtergere
  3. Aristotel11:02

    In trecerea timpului, specia umana a creat tot felul de superstitii, zei si semizei care au apus ba odata cu civilizatia respectiva, ba inaintea ei sau dupa... Eu cred ca si cu religia asta crestina va fi la fel: sunt oamenii care sunt indoctrinati pana la refuz, cum au fost si la celelalte religii timpuri, chiar au murit pentru aceste religii, unii luptandu-se pana la moarte pentru supravietuirea religie lor, dar in trecerea timpului o sa vedeti ca si despre crestinism se va vorbi cum se vorbeste acum despre religia Egiptului Antic, religia Greciei Antice sau a Romei Antice, s.a.m.d. Cu cat se descopera mai mult si cu cat tehnologia avanseaza, accesul mare la informatie va va oferi raspunsul la existenta lui Dumnezeu.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim01:42

      Draga Aristotel, as fi curios sa stiu daca ai citit Biblia, pt ca vad ca tu critici religia crestina si vorbesti de oameni indoctrinati. Deci ai citit sau nu Biblia?(ma refer la toata cartea, nu doar cateva versete asa cum fac multi). Cati dintre zeii Olimpului faceau minunile pe care le-a facut Iisus Hristos? Cat timp ai alocat tu cunoasterii religiei crestine? pt ca vad ca la criticat esti bun.

      Ștergere
  4. Buna ziua
    Imi cer scuze ca va deranjez insa va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://i-love-iasi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Program liga 1.
    Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra( adresa mea de mail este iacob_ctin@yahoo.com).
    O zi buna va doresc

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Admin07:30

      Imi pare rau, dar nu cautam publicitate sau un mijloc de a face bani din acest site, nu cautam promovare sub nici o forma. Are un numar destul de mare de vizitatori si tot creste, dar nu asta este intentia acestui site. Multumesc

      Ștergere
  5. Anonim16:47

    Interesant...foarte multe opinii care sunt impotriva credintei crestine. Ceea ce observ aici este marea superficialitate in gandire ale unora de pe aici. "Biblia este o colectie de legende"...spun unii. De ce e o colectie de legende? Doar pt ca propria ignoranta va impiedica sa le luati in considerare si sa credeti in ele? Sunt multi care critica Biblia fara sa o fi citit vreodata. Ma intreb, cum sa critici ceva ce nu cunosti? "Marele filosof" Aristotel comenta mai sus ca oamenii sunt indoctrinati si ca odata cu trecerea timpului, de crestinism se va vorbi ca si de zeii olimpului si de religiile antice. "Filosoful" Aristotel care scria mai sus, cat timp a alocat cunoasterii crestinismului? A citit el intreaga Biblie? (am spus intreaga deoarece sunt multi care spun ca au citit Biblia , dar de fapt ei au citit numai o parte din ea sau cateva versete). De ce relaterile din Sfanta Scriptura nu sunt demne de crezare pt el si pt ceilalti? BIBLIA NU E O CARTE PENTRU INTELECT, CI PT SUFLET. Cati dintre zeii olimpului faceau minunile pe care le-a facut Iisus Hristos? Sau poate ca pt niste "intelectuali adevarati" ca voi, foarte "culti" in cap si cu gandire foarte "profunda" , acele relatari despre minuni nu sunt demne de crezare, nu-i asa? Exista doua variante cu privire la credinta crestina, adica: crezi, sau nu. Sunt nenumarati oameni carora credinta in Dumnezeu le-a schimbat viata in bine, dar bineinteles ca pt "marii intelecuali" de pe blogul asta aceia nu sint decat niste creduli limitati din punct de vedere intelectual. Cata ignoranta...

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim06:24

      Nu vorbi aiurea omule, nu realizezi nici acum ca Biblia este o carte si atat. Ai citit vreodata Harap-Alb? Crezi ca Zmeii din poveste sunt adevarati? Totul este doar o scriere...Nu vezi ca tot ceea ce face omul este al omului, bun sau rau-nu exista implicare divina, nici din partea lui Allah, nici din partea lui Buda, nici din partea lui Mahomed si nici din partea oricarui zeu vrei tu indiferent daca te rogi la el sau ii aduci ofrande, sau faci tot felul de sacrifici, nimeni nu va veni sa se implice. Nu mai credeti in iluzii lasadu-va manipulati de tot felul de oameni si apoi devenind niste indoctrinati si fanatici de nu va mai recunoasteti nici voi pe voi, dar mai ales pe zeul vostru oricare ar fi el...Lasati visele deoparte si reveni la viata voastra de toate zilele...

      Ștergere
    2. Anonim16:17

      Nu esti tu in masura sa-mi tu dai mie solutii si sfaturi cu privire la ceea ce am de facut. Insasi comparatia pe care o faci intre Biblie si povestea lui Harap-Alb ( pun pariu ca nu le-ai citit pe niciuna din ele) denota o mare superficialitate in gandire. Habar n-ai de Biblie, filosofie, teologie si istorie. Pune mana pe carte, informeaza-te si apoi scrie.

      Ștergere
    3. Anonim09:37

      Dupa modul cum te exprimi si faptul ca esti atat de plin de tine, fiind dupa exprimarea ta un om cu siguranta care are tot timpul dreptate, te las in lumea ta fara sa mai aduc obiectii sau alte vorbe daunatoare tie...

      Ștergere
    4. Anonim18:53

      cam toti zeii olimpului aveau puteri si puteau face mult mai multe decat Iisus...si chiar in istoria crestinismului mai sunt cel putin 9 la fel ca Iisus de care cartea sfanta nu spune nimic .Din motive politice si de manipulare a maselor s-au selectat anumite carti din marea carte sfanta.

      Ștergere
  6. ati facut istorie la scoala ,ati auzit de stefan cel mare ,de vlad tepes credeti ca a existat stefan sau tepes etc dar de IISUS HRISTOS ati citit de ce nu credeti ca exista. cat mai aveti timp pocaitiva.si cred ca nu prea mai aveti timp.ganditiva acu aveati 1 an acu aveti 70 .ce spuneti aveti sau nu timp?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim10:55

      Prietene nimeni nu spune ca nu a existat Iisus Hristos - intrebarea care se pune: A fost cine spun astia ca a fost sau a fost un simplu om?

      Ștergere
    2. Anonim20:36

      Ba oamenilor voi nu gândiți...răspuns la intrebarile astea le veți primi cand muriti pana atunci gura :)

      Ștergere
  7. Anonim11:28

    Existenta unui Dumnezeu, eu cred ca apune insusi ca si intrebare fireasca, de indata ce lumea in care traim este numai si numai rau si greutati din toate partile...Orice Dumnezeu daca ar fi existat, suferinta oamenilor nu ar fi asa de mare si dorinta existentei unui bine in lume s-ar vedea prin faptele implicarii zeului respectiv... In lume, in zilele noastre ne sunt vandute tot felul de idei ale sperantei si povesti de adormit copiii, dar nimic real. Nu se intampla nimic cu adevarat nici natural si nici supranatural pentru a se inlatura durerea suferintei oamenilor, doar, dupa cum am spus: sperante si povesti, nimic real... Carti, filozofie, povesti cat incape, dar realitatea in care traim este ceea ce a fost dintotdeauna: LUPTA PENTRU SUPRAVIETUIRE si atat...

    RăspundeţiȘtergere
  8. Buna ziua tuturor si Doamne ajuta!
    Comentez pe acest site doar ptr ca la o simpla cautare pe google am constatat că aici este promovat portalul meu crestin ortodox.
    Sunt uimit de diversitatea gandirii oamenilor dar si de precara pregatire culturala pe care o au.
    Este adevarat ca n-am aprofundat articolele de pe acest site sa vad in definitiv ce promoveaza dar citind un pic din acest articol a fost suficient sa-mi dau seama ca cel care l-a scris mai are inca multe de invatat in viata. Fiecare dintre noi am fost zmei la un anumit moment al vietii si de aceea nu ma grabesc sa dau cu barda, vorba Domnului Iisus:„ "Saule, Saule, de ce Mă prigoneşti? Iar eu (Saul) am răspuns: Cine eşti, Doamne? Zis-a către mine: Eu sunt Iisus Nazarineanul, pe Care tu Îl prigoneşti. Greu iti este sa izbesti cu piciorul in tepusa".” Faptele Apostolilor cap 22, vs-7-8;
    Fac aici doar o remarca si ma retrag!
    Remarca este pentru cei ce cred, caci exista si oameni care nu cred si e dreptul lor sa nu creada si se vaduvesc de buna voie de pronia dumnezeiasca dupa cuvantul psalmistului:
    “Omul în cinste fiind, n-a priceput; alăturatu-s-a dobitoacelor celor fără de minte şi s-a asemănat lor”(Ps.48,12). caci multa lume crede ca se trage din maimuta si cata vreme crede asa cum i-am putea convinge contrariul?
    Cei ce cred cu adevarat ca exista Dumnezeu dar nu este nevoie sa existe Biserica, ar trebui sa citeasca mai cu atentie Sfanta Scriptura si sa vada acolo ca Hristos este capul Bisericii iar Biserica este trupul Lui.
    Aceasta Biserica s-a format vazut inca de la cincizecime, pe vremea cand Biblia nu era ci exista doar Vechiul Testament. Oamenii de rand au invatat sa scrie si sa citeasca foarte tarziu ceea ce dovedeste ca Biserica a fost aceea care l-a calauzit pe om pana astazi. Deci cade ipoteza sau parerea ca e suficient sa ai Scriptura si te mantuiesti. Dupa aceasta ipoteza Dumnezeu ar fi putut parasuta pe tot pamantul mai multe exemplare ale Scripturii si oamenii s-ar fi mantuit cu totii.
    Daca cineva dintre cititorii acestui site este interesat sa cerceteze adevarurile de credinta ii invit la mine pe portal: www.catehetica.ro ptr a citi articole diverse pe teme de credinta.
    Catehismul ortodox cred ca este cel mai bun inceput:
    http://www.catehetica.ro/catehism-ortodox/5
    http://www.catehetica.ro/catehism-ortodox/4
    http://www.catehetica.ro/catehism-ortodox/3
    http://www.catehetica.ro/catehism-ortodox/2
    http://www.catehetica.ro/catehism-ortodox
    La categoria sectologie gasiti articole pe teme interconfesionale unde combatem „fuga cu banii de paine” a unor grupari asa zis crestine prin care se implinesc cuvintele Scripturii si ajuta pe diavol la „dezbina si stapaneste”
    http://www.catehetica.ro/sectologie
    Iar ptr cei mai tari la cerbice, ptr cei mai smecheri dintre pamanteni, ptr cei ce le stiu pe toate si fac parte din „buricul pamentului” negand pe Dumnezeu, avem categoria cu articole Despre Mandrie :
    http://www.catehetica.ro/despre-mandrie
    Imi cer iertare ptr interventie si va marturisesc ca nu haladuiesc pe site-uri eterodoxe sau atee deoarece consider ca am aflat adevarul. Am postat aici acest comentariu doar ptr faptul ca mi s-a parut ciudat faptul ca portalul meu crestin ortodox este promovat aici unde se neaga Biserica cea Una, cea Adevarata, Sfanta si Soborniceasca si implicit Dumnezeu.

    Doamne miluieste-ma!

    Cristian Stavriu

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristian13:16

      Se vede de la o posta ca esti indoctrinat pana peste cap si traiesti intr-o lume a ta, impusa de religia din care faci parte, plus de asta te crezi si destept dupa cum reiese din vorbele tale...Se vede ca te pricepi la rostirea de cuvinte ca doar asta fac preotii toata viata lor: invata mereu cum sa vorbeasca, sa prosteasca si sa si castige de pe urma aceasta. Tu te-ai uitat la videoclipurile alea cu preotii vostrii cei pacatosi? Din gura in fata lumii stiti sa dati, dar pe la spate umblati cu cioara vopsita si cu cat vin mai multi la voi la biserica cu atat deveniti si voi mai bogati...Smecherilor, a trecut vremea lui Ceausescu cand lumea era toata indobitocita, acum exista tehnologie, internet, libertate de exprimare si ce spune mai sus in articol este destul de adevarat, numai ca si aici vreti sa deteriorati si manipulati cuvintele omului si sa interpretati asa cum va convine voua, smecherilor. V-ati ales cea mai usoara meserie din lume: dati cu gura si castigati bani frumosi de pe urma asta - faceti altceva pe lumea asta decat sa vorbiti oamenilor despre Dumnezeu si sa cantati - exista meserie mai usoara decat ce faceti voi? Altii nu au timp de asta si muncesc de le sare apa in cap si vin la voi cu banutul si voi iar ii pacaliti cu simple vorbe lingusitoare si uite asa traiti o viata frumoasa in Domnul cu banutul care vine fara prea mare efort de la plebea cea muncitoreasca si voi cu vorbe cand pe aici, cand pe acolo si daca cineva spune ceva ce este impotriva voastra imediat sariti pe el cum a facut cel care a scris articolul asta mai sus, si il faceti in toate felurile: ca e prost, ca e needucat, ca nu stie nimic... - pai normal voi sunteti atotstiutorii ca doar din vorbe la voi curge laptele si mierea, nu? Smecherilor ce sunteti!!! Meseria voastra ii chiar mai usoara si decat cea mai veche meserie din lume, adica prostitutia, ca si acolo trebuie sa depui efort ca sa-ti castigi banul, nu ca la voi care dati doar din gura si vine banutul, nu? Parsivilor ce sunteti, v-ati gasit voi! Nu vedeti ca bisericile sunt din ce in ce mai goale si numai pe la sate pe unde lumea a ramas tot asa mai vedeti oameni la biserica - stati sa treaca si generatia asta de ultimi ramasi din epoca ceausista pe care i-ati indoctrinat de tineri sa ramana lipiti de voi si sa aduca banul, si dupa va veti surpa singuri, ca nu mai are cine sa va tina si pe voi in spate, pe voi cu firma voastra numita biserica.

      Ștergere
    2. Dreptate11:56



      Salut!Prea dur,prea cinic dar asta-i purul adevar in mare!

      Ștergere
  9. Anonim04:10

    SALUT FRATILOR! Nu vreau sa jignesc pe nimeni cu epitete gen cap de bivol sau bovina incaltata! nu fac parte din nici un cult! cand eram mic m-au bagat ai mei saracii cu forta intr-un cazan cu japca crezand ca e un botez adevarat...cred toata scriptura! dar am cateva intrebari pt bietul ortodox: DUMNEZEU proorocit toate lucrurile dinainte adik ne-a descoperit viitorul ca sa stim si sa credem ca alt DUMNEZEU nu exista!! unde scrie in biblie sa te numesti crestin ortodox sau crestin catolic,pocait sau mai stiu eu cum??? nu scrie oare: ''SA NU VA NUMITI IN ALT FEL DECAT CRESTINI!!''???? in noul testament! si nu a vorbit DOMNUL prin ieremia si a spus: AM SA FAC O CALE SPRE DUMNEZEU ATAT DE SIMPLA INCAT SI UN OM FARA MINTE SA POATA MERGE PE EA!!! asta ca toti oamenii sa poata fi mantuiti amice ortodox!! unde scrie ca numai dupa ce ai facut cursuri de teologie(hotie si toate scarboseniile nu le mai enumar) poti intelege CUVANTUL SCRIPTURII??? voi l-ati rastigni si acum pe ISUS! tot unii cu invataturi ca ale voastre au facuto! toata SCRIPTURA scrie de voi si de catolici si de altii ca voi!! citeste doar apocalipsa! dar nu vreti sa vedeti. cu ochii si sa intelegeti cu mintea... sau poate DUMNEZEU care vede in vesnicii a uitat sa adauge ceva la SCRIPTURA...era ISUS religios?? ce religie avea?? sau pe undeva prin scriptura gasesti cuvinte ca ortodox,catolic si altele???eu stiu ca si catolicii si ortodocsii au adaugat si au scos din scriptura multe capitole si carti si le-au inlocuit cu tot felul de scrieri ale unor oameni asa zisi sfinti care au hotarat cu prietenii lor ca SCRIPTURA nu e completa...eu cred ca tu si alti ortodocsi si catolici si din alte culte sunteti sinceri dar sunteti sinceri gresiti! DOMNUL IN TOATA SCRIPTURA NE ATRAGE ATENTIA CUI NE INCHINAM!!! a te inchina nu inseamna ati face semnul crucii! in faptele apostolilor este numai cuvant de invatatura!!! lipseste vreo invatatura de acolo?? invataturile care le-au practicat si le practica ortodocsii,catolicii si altii sunt de sclavirea,subjugarea si exploatarea omului!!! unde e DUMNEZEU?? la voi la catolici la pocaiti?? DUMNEZEU nu inghite toate invataturile voastre nemernice la gramada!! sa ramanem la invataturile primare ale scripturii si sa nu iesim din ele!!!!!!! si pentru amicii atei aflati ca daca o sa cititi scriptura cu atentie o sa vedeti cum DUMNEZEU a proorocit si cateva capitole mai incolo sa inplinit ce a spus!!! proorociile se inplinesc si azi sub ochii nostrii si merg pana timpul se va revarsa in vesnicii!!! asta ca sa credeti CA exista DUMNEZEU si nu este altul inafara de EL!!! CEL DIN SCRIPTURA!!! vicentiu ma numesc nu anonimul

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim20:10

      Apropo de Botez. In momentul in care preotul tine pruncul in aer, inainte de a-l baga in cristelnita, deasupra acesteia exista o "copie" a cristelnitei, in care se "preumbla" energii greu de descris, aceasta coborand o data cu mainile preotului, respectiv cu copilul in cristelnita reala. Ce se petrece acolo ,Dumnezeu stie, insa copilul ,din acel moment, nu mai plange, in majoritatea cazurilor adormind in scurt timp. Cei ce vor spune ca este vorba de efectul apei reci, le raspund ca apa poate fi rece sau incalzita, efectul este acelasi. Si se mai poate continua, insa oamenii nu sunt pregatiti pentru asemenea dezvaluiri.
      Despartirea Crestinilor a fost faurita de catre necuratu' , cu ingaduinta lui DUMNEZEU, ca o incercare a oamenilor, pentru a indeparta neghina din grau(chiar daca posibil , neghina poate fi o planta tamaduitoare in anumite conditii.
      Sufletul omului este particica din DUMNEZEU, respectiv IUBIRE si CUVANT, de ce sa nu recunoastem in cei de langa noi acest lucru. Dar nu, vine(venea) necuratul si ,cu ingaduinta DOMNULUI, soptea la urechea celui ce simtise IUBIREA din celalalt, chiar de acelasi gen fiind- dar cu sexul ce te faci. Intuitia se opunea de la bun inceput, insa necuratul continua cu micile lui argumente- si la animale este la fel, asa fac toti etc./ Cel ce urma INTUITIA, gandul bun de la inceput, mergea pe calea cea dreapta, catre lumina, presarata cu alte ispite si teste, ceilalti.....
      Biblia- trebuie citita in totalitate, fara a trece peste liste intregi de nume in aparenta plicticoase, semne de punctuatie etc. si fara a introduce in ea lucruri straine- este un program perfect ce te va conduce pe singurul drum posibil bun. Daca scoti sau adaugi o catime intr-un program de computer, acesta o ia razna. Deci... atentie.
      Iisus a spus foarte clar ca el nu a venit sa distruga vechiul testament(invatatura), ci sa-l completeze, prin fapta si cuvant. Asa dar Noul Testament a fost si este o completare a Vechiului Testament, scris fiind dupa INVIEREA lui IISUS.
      Repet , ceea ce a urmat a fost cu ingaduinta superioara, in folosul omenirii, chiar daca in aparenta schisma a fost de rau augur.
      Apropo de credinta in DUMNEZEU, oare daca numele era Zalmoxes ,era vorba de altcineva?!. Este posibil, insa trebuie dovedit.
      Preotii recunosc de mult faptul ca necuratul a intrat si in biserica, insa nu degeaba ei le spun credinciosilor, sa faca ce spune preotul, nu ce face.
      In anul 1999-2000 a fost cu adevarat sfarsitul lumii, al celei vechi, cu necuratul in fruntea bucatelor. Se poate spune de o "disparitie" a sa din acel moment, ramasitele sale fiind doar in mintile adeptilor sai, mincinosii de profesie, care, prin retragerea sefului lor, nu mai au controlul sufletelor curate. Minciunii i se raspunde, oamenii nu se mai retrag ca pe vremuri , in carapacea lor, / in putina vreme se va vedea ADEVARUL.
      Nu va temeti, este de bine!
      Scurtu Sorin Izvoras

      Ștergere
  10. Anonim19:04

    Unde e Dumnezeu in ceea ce scrieti voi,ca eu unul nu-l vad.Vad numai contre ,aberati,......“Voi Ma veti chema si veti pleca; Ma veti ruga si va voi asculta. Ma veti cauta si Ma veti gasi, daca Ma veti cauta cu toata inima.” Ieremia 29:12-13.
    Credeti ca Dumnezeu e fericit cand voi va certati?credeti ca daca EL ar fi vrut ,sa il oblige pe om sa vina la el sau sa-l caute ,nu ar fi avut puterea sa o faca?Nu vedeti ca intristati pe Dumnezeu prin ceea ce faceti ,ca nu faceti altceva decat sa-l indepartati pe cel care Dumnezeu il cheama,va dati culti si inteligenti "Nimeni să nu se înşele: dacă cineva dintre voi se crede înţelept în felul veacului acestuia, să se facă nebun, ca să ajungă înţelept.
    Prov 3.7; Isa 5.21;
    19 Căci înţelepciunea lumii acesteia este o nebunie înaintea lui Dumnezeu. De aceea este scris: „El prinde pe cei înţelepţi în viclenia lor.”
    NU EXISTA CRESTINI!!!!,doar o mare de oameni care se cred drepti mai presus de toti ceilanti .DUMNEZEU NU E CU VOI,NU E LA VOI,NU ARE DE-A FACE CU VOI e in ceea CE FACETI VOI !!!!!!!!! pentru cei cazuti si in nevoi,vor spune uni ca nu faptele ne vor mantui ,DA!! dar DRAGOSTEA este strans legata de fapte.
    1 Corinteni 13:13 “Acum dar, raman acestea trei credinta, nadejdea si dragostea. Dar, dintre toate, cea mai mare este dragostea.” constantintviorel@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
  11. Anonim08:13

    Daca Dumnezeu i-a dat Lui Hristos puterea de a face minuni, atunci care este mai puternica: minunea facuta de un simplu om sau minunea facuta de Hristos?

    RăspundeţiȘtergere
  12. Anonim10:11

    Sa crezi in Dumnezeu si sa te indrepti spre El nu este o obligatie. Nu ete o necesitate. Nu este ca 'asa trebuie'. De Dumnezeu nu trebuie sa ne fie frica. Nu trebuie sa avem respect. Nu trebuie sa fim sclavii Lui. Dumnezeu nu este un angajator pentru care trebuie obligatoriu sa muncim (sa-l slujim) si apoi sa ne luam salariile (raplata) la sfarsit. Nu trebuie sa ne fie greu si sa muncim din greu sa-l acceptm pe Dumnezeu.
    Ah! Totul este atat de usor si de simplu.
    Sa crezi in Dumnezeu ca fiinta atotputernica si sa-l accepti este o fericire. Este o izbavire, o victorie, o eliberare, pe care trebuie sa o traiesti din plin.
    Dumnezeu nu ne vrea inrobiti, nu ne vrea cuceriti de El, nu ne vrea supusi Lui. Ne vrea liberi alaturi de El.
    Si ce rasplata mai mare poate fi decat aceea de a vedea Adevarul. Ce rasplata mai mare este dacat aceea ca vrei si ca poti sa faci bine.
    Si adevarat va spun, pentru cei atei si cei care sunt supusi stiintei, ca din momentul in care ai vazut Adevarul, poti face minuni.

    RăspundeţiȘtergere
  13. Dumnezeu exista in fiecare din noi, daca renuntam sa mai credem, renuntam sa mai fim oameni.

    RăspundeţiȘtergere
  14. Anonim15:28

    in primul rand incercati sa ganditi logic ,,,apoi sa trageti concluzii,,,,eu cred ca in maxim 100 de ani religia de orice fel dipare ptr ca omenirea evoluiaza cu viteza,pana la urma credem in ceva ce nu exista sau credem de frica unui zeu ca exista sa nu fim pedepsiti...einstein daca a fost un om mare si era mai destept decat voi care comentati aiurea si sunteti niste puradei cu laptop second hand ce motive aveti sa.l criticati...?????ASA SPUN SI EU CINE A INVENTAT CREDINTA SI A DUS PROSTIA ASTA MAI PANA IN ZILELE NOASTRE A FOST UN OM (NU UN ZEU)FOARTE DESTEPT PTR CA OMENIREA SA AIBE O FRICA IN SUFLET SA NU FIE HAOS SI DEBANDADA IN LUMEA ASTA DAR NU O SA TINA MULT TOTUL ARE UN INCEPUT SI UN SFARSIT DAR NU ARE NICI O LEGATURA CU ZEII....SAU CU DUMNE.ZEUL SAU DUMNEALUI ZEUL..IN ROMANESTE...

    RăspundeţiȘtergere
  15. Buna!...observ ca multi dintre voi aveti opiniile voastre...fiecare crede sau nu In Dumnezeu...; Eu am sa va zic urmatoarele: Ganditi-va putin la Univers! Inainte de Formarea Universului ce exista? Era un Vid Nemarginit ..! Doua corpuri care au aparut in acel Vid s-au ciocnit si s-a format Big Bangul Universului care intr-o secunda era de marimea Sistemului Solar , in 15 minute deja s-a format H si He ....si asa mai departe..:!.................Voi ce credeti , nu pot zice ca tot ce e in Biblie e chiar adevarat , aceste fiind scrisuri peste ani si ani au fost foarte multe modificari. Dar canditi-va asa: Cine a fost la baza formarii Universului?........Raspunsul este ca cineva a trebuit sa inceapa Universul ca sa ajunga pana unde se afla in ziua de azi. In concluzie , opinia mea este ca ceva supranatural exista si noi il numim asa : Dumnezeu!!!..

    RăspundeţiȘtergere
  16. Anonim02:31

    Am adus la un moment dat vorba de INTUITIE.
    Aceasta este recunoscuta de catre stiinta, ca pe o posibilitate de a PREVIZIONA, de a sti dinainte mersul faptelor, deci este reala, dar cand au incercat oamenii de stiinta sa o explice, nix...
    Daca este recunoscuta de stiinta, de ce nu este folosita?! Ne este frica de ce spun ceilalti despre noi?!
    Sa incercam o scurta explicatie, bazata pe o experienta umana ,sufleteasca si faptica neincetata.
    Sa consideram intuitia ca pe o vedere de undeva, spatiu sau distanta limitata pentru a putea urmari desfasurarea implicita a faptelor.
    Deci am putea lua in considerare existenta a ceva sau cineva ce urmareste, ca pe un mare ecran de computer , intreaga viata, de exemplu umana.
    Prin logica lucrurilor, a legaturilor intre diverse fapte, continuitatii intre ele, legaturilor probabile(aceasta fiind doar la nivel stramt, uman), CINEVA poate trage concluziile logice, si prin legaturi directe sau relativ indirecte, sa transmita celui vizat de efectul respectivelor fapte, luarea unor hotarari rapide, de obicei, pentru a nu fi LOVIT de urmarile acelei fapte.
    Ca exemplu plauzibil, avand o platforma zburatoare(drona) si telefon mobil, putem ghida o persoana printr-un labirint , in care , in anumite locuri sunt plantate persoane ce ne pot crea necazuri, sau, vazand un tun ce trage un obuz de la o distanta foarte mare, calculand traiectoria si vazand ca un anumit subiect poate intra in raza de actiun a obuzului, prin intermediul telefonului, transmitem, extrem de scurt, cifrat si de inteles pentru creierul persoanei respective, recomandarea de a se feri, de persoane rauvoitoare, sau de a sari intr-o groapa, sau de a parasi drumul ce ne ducea la intalnirea aparent intamplatoare, sau nu cu obuzul buclucas.
    Aceasta a fost o reducere la stricta noastra judecata a ceva ce ne depaseste deocamdata in cauze si efecte evidente, mai ales ca avem uneori impresia ca totul este exact pe dos, respectiv sfatul ce vine este cel negativ, de a ne duce spre pierzanie.
    Si acum o explicatie pentru cea de a doua constatare. Daca ALTCINEVA, un mincinos, se intersecteaza cu mesajul salvator, aducand un mesaj "pe dos", iar acela are de castigat ceva din aceasta actiune?!
    De aceea se spune ca trebuie sa reactionezi absolut intotdeauna la primul sfat, la prima decizie ce-ti vine in minte, sa nu eziti, caci al doilea indemn este cel interesat, in dauna ta.
    Aparent , aceste cateva "sfaturi" nu prea au legatura cu subiectul, insa daca va ganditi ca INTUITIA este legatura noastra cu DIVINITATEA, atunci multe lucruri capata inteles. Scurtu'l

    RăspundeţiȘtergere
  17. Anonim00:42

    Fac un scurt rezumat al celor scrise ieri si disparute sau ne admise inca.
    Spuneam despre intuitie, ca este recunoscuta de catre stiinta, ca un tip de premonitie, de obicei pe termen scurt, de la cateva fractiuni de secunda, la 1-2 saptamanii. explicatii sau cauze nu exista si cu toate acestea, eu afirm ca aceasta este una dintre caile de comunicare cu DIVINITATEA, care ne urmareste toate actiunile si ne atentioneaza in clipa posibilitatii aparitiei unor pericole.
    Impreuna cu o constatare a mea, respectiv o teorie-adevar asupra condensarii sau relaxarii temporale in momentul unei asemenea actiuni, realitatea impune constatarea adevarului si realitatii acestei comunicari.
    Spun aceasta in lumina adevarului urmator:- prima reactie umana in legatura cu asemenea momente este cea favorabila, respectiv CREDINTA faptului ca reactia este buna, informatia fiind corecta; - indoiala, ce-i poate urma, reprezinta necredinta asupra adevarului primei reactii si vine din alta sursa, cea negativa.
    Urmati primul impuls, prima reactie, nu va indoiti niciodata asupra directiei din care vine si a urmarilor benefice.
    Scurtu S I

    RăspundeţiȘtergere
  18. Anonim15:40

    Eu cred ca oameni nu ar trebui sa comenteze prea mult despre DUMNEZEU despre fiul sau ISUS si despre DUHUL SFINT. Iar cei care nu au primit lumina mai bine ar tacea si nu ar vorbi lucruri pe care nu le cunosc. Cine il cunoaste pe DUMNEZEU si lucraria lui nu traieste in TRADITII,SAU LUMESC ci face ce scrie in BIBLIE.

    RăspundeţiȘtergere
  19. Anonim15:41

    Eu cred ca oameni nu ar trebui sa comenteze prea mult despre DUMNEZEU despre fiul sau ISUS si despre DUHUL SFINT. Iar cei care nu au primit lumina mai bine ar tacea si nu ar vorbi lucruri pe care nu le cunosc. Cine il cunoaste pe DUMNEZEU si lucraria lui nu traieste in TRADITII,SAU LUMESC ci face ce scrie in BIBLIE.

    RăspundeţiȘtergere
  20. Anonim21:48

    Eu cred ca nu ar trebui sa va batet capul cu atitea explicati, pentruca Dumnezeu nu obliga pe nimeni sa beneficieze de imparatia lui.Asa ca cine nu vrea sa il cunoasca pe Dumnezeu, mai bine sa nu intre in discutii despre lucrarea lui Dumnezeu.Aveti grija nu vorbiti in chip usuratic ca o sa va para rau vriodata.

    RăspundeţiȘtergere
  21. Credința e o opțiune..unii cred că vacă e sfântă, alții că sunt Poporul Ales a lui Dumnezeu, altii că Mohamed a călătorit pe un cal la Dumnezeu, alti că o evreică virgină a născut pe Dumnezeu, alti cred că îngerul Mormon a ingropat 12 table, unii cred că extratereștrii supraveghează pământul (secta rafaelică)..etc, etc. La urma urmei e dreptul fiecărui om să creadă în ce vrea el...și să-i lase si pe ceilalti oameni să creadă în ce vor ei..
    Biblia nu este o ”colecție de povești”..ci un cod de legi: ”să nu furi”..”să nu ucizi” ..”să nu depui mărturie mincinoasă”..”să nu te culci cu mama ta, sora ta etc” ”să îl ajuți pe cel orfan, pe cel sărac, pă văduvă ” etc, etc..ea a oferit populatiei antice un cod de comportament, un îndreptar...Biblia e tradusă si din această cauză își pierde din valoare: Vechiul Testament este scris în ebraică si un pic in aramaică , literele ebraice corespund cu cifrele ( de aici Kabbala) dar si cu anumite simtăminte..iată un exemplu simplu, cuvântul tată AB are cifra 3, cuvântul mamă, HAIM în cifre insumează 41, iar cuvântul copil - YALED are cifra 44, adică 3 (ab)+ 41 (haim)= 44 (yaled). Noul Testament este scris în greacă, o limbă la fel de complexă...

    RăspundeţiȘtergere
  22. salutare! biserica adevarata este cea care pazeste cuvantul lui DUMNEZEU (BIBLIA ), care nu scoate si nici nu adauga la ea si incearca sa traiasca comform cuvantului lui DUMNEZEU! din punctul meu de vedere, biserica adevarata este biserica AZS! (biserica adventista de ziua a saptea)iar daca nu ma credeti mergeti si vedeti chiar voi iar apoi verificati in biblie daca ce se spune in biserica adventista este comform bibliei sau nu! si mai cred ca fiecare om de pe lumea aceasta este dator sa caute daca vrea sa gaseasca! in biblie un verset zice, MA VETI CAUTA! SI MA VETI GASI! DACA MA VETI CAUTA DIN TOATA INIMA! asa ca cautati adevarul din toata inima si cu rugaciune si cu siguranta il veti gasi, DUMNEZEU SA NE DESCHIDA OCHII LA TOTI AMIN!!!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim23:29

      Oare respecta si ei zicala, sa nu faci ca popa ci ce spune el ?! Asta deoarece ai spus doar despre ceea ce se SPUNE in acea biserica.
      La fel este in majoritatea bisericilor, una se spune, alta se face, deobicei. Si ar mai fi ceva. Iisus a precizat la un moment dat, ca nu numai cuvintele in sine conteaza, ci mai ales intelesul ascuns, ori eu am auzit de atatea ori "recitari" din BIBLIE, texte corect recitate dar foarte putin explicate sau intelese. Comentariul ulterior era cam asa: deci asa trebuie sa facem si noi!
      Sunt de acord sa CITIM BIBLIA, nu sa o invatam pe de rost! Dupa o citire corecta, asa cum ai precizat, textul devine parte integranta din gandire.
      Cine vrea sa se laude cu ceea ce a invatat, doar pentru a-si arata superioritatea fata de covorbitor, ara un anumit nume in biblie, parca ar fi acela de "carturar", asa ca........
      Nu uita ce raspuns sau ce acuzatii le-a adus FIUL LUI DUMNEZEU. Nu am venit sa stric Vechiul Testament, ci sa aduc imbunatatiri, mici explicatii sau lamuriri importante si care schimba in mare , ceea ce era stiut pana atunci si respectat intocmai, in cuvant si nu in inteles!!!

      Ștergere
  23. Anonim08:26

    Sunteti rataciti cei indoctrinati,acei ce ati mostenit o religie.Incept aceste randuri prin a va da un sfat tuturor:"Credeti in Dumnezeu nu in religii!"Bibilia,Coranul si alte carti "sfinte" au fost scrise doar de niste amarati de oameni si nu voi accepta niciodata fanaticii pe care ii gasim in toate religiile.Fanatici au fost candva si crestinii care au acaparat vaste teritorii si popoare prin razboaie ordonate si coordonate de Biserica.Nu confundati dragilor religia cu Dumnezeu!Ganditi-va ca va nasteati intr-o familie de musulmani iar acum veneati si spuneati ca aia e "calea dreapta"si ca ceilalti sunt departe de Dumnezeu...Cred ca fiind inchis in tine si urmand doar o cale te indepartezi de ce inseamna Dumnezeu cu adevarat.Divinitatea exista dar nu are o implicare in viata noastra asa cum se sugereaza iar acea energie cumulata in noi de-a lungul vietii noastre nu va disparea pur si simplu atunci cand murim...Inchei prin a va spune sa priviti lucrurile mai detasat,analizati istoria(crestinismul nici macar nu este o religie veche) si respectati cele 10 porunci.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim17:06

      Şocul iniţial ,a devenit revelaţie binefăcătoare la final , însă:
      - Ai dreptate ,se cam înlocuiesc la propriu noţiunile de religie ,credinţă, scriri sfinte etc.! Însă asta deoarece au existat întotdeauna "cărturarii" ce mănâncă citate pe pâine. Sunt excluşi !
      - Nu poţi critica o scriere ce este INSPIRATĂ DIRECT DE CĂTRE DIVINITATE, asta nu înseamnă că toate cărţile de această factură sunt "dictate" de aceiaşi MINTE ! Nu uita de "scrierea automată", certificată actualmente, însă mai ales şi în special, nu uita de INTUIŢIE, aprobată ca existenţă, studiată continuu, însă ne explicată tocmai de PSIHOLOGIE şi de fapt de ramurile conexe medicinei umane !
      - Cu toate că eşti de acord cu provenienţa celor 10 porunci, ajunse relativ asemănător la noi , nu eşti de acord cu textele sfinte ( nu mă refer neapărat la toate, )
      Implicarea DIVINITĂŢII este totală , şi numai citind vorbele adevărate - Şi nici măcar un fir de păr din capul tău , nu se va mişca fără voia lui DUMNEZEU !!! Ai să constaţi la un moment dat, că acest lucru este perfect valabil!
      -INTUIŢIA de care am pomenit este extrem de precisă, iar dacă te vei strădui puţin şi vei fi considerat pregătit să o accepţi, vei trece şi la pasul următor !
      - Nu ştiu cum poţi avea atâta încredere în istorie în general, când este ştiut clar că tot în general, informaţiile de acolo sunt extrem de relativizate de către forţe nedesluşite încă!
      - Cea ce am adus în discuţie aici este trăit şi mărturisit de mulţi 50% din oameni, cealaltă jumătate temându-se să recunoască ADEVĂRUL TRĂIT DE OAMENI, de frica "gurii lumii" că deh maică , - e dus cu capu, săracu etc

      Ștergere
    2. Anonim13:58

      Am amintit de cele "10 porunci" pentru o lume mai buna!Esenta celor
      "10 porunci" o gasim si in alte "carti sfinte"!Tot nu intelegeti ce vreau sa spun...Omul face distinctia intre "rau si bine" inainte de a fi inventat Crestinismul iar teoriile acestea ambigue sunt clasice pentru orice religie de pe Pamant.Inca o data va intreb:daca va nasteati intr-o familie de musulmani ce propavaduiati in acest moment?Crestinismul e doar o religie si atat iar raspunsurile acestea "exacte" sunt doar arme inventate in timp de Biserica si oamenii care au "lucrat"acolo.Divinitatea nu are nicio legatura cu firele de par din capul nostru iar asta e o prostie inventata tot de noi oamenii care ne credem atat de importanti in acest Univers incat aberam in asa hal.Cu ce scop ar urmari o Divinitate evolutia unor biete maimute care merg pe bicicleta ori cu avionul?Nu e nicio surpriza majora in evolutia si in comportamentul omului iar totul e previzibil din prisma Divinitatii.

      Ștergere
  24. Credința cea adevărată e una și aceea ortodoxă se numește.

    RăspundeţiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...